Sık geçen başlıklar

ben buyum beğenmiyorsan ayrıl diyen kız 1

ekşi'de gör
ok demeniz yeterli aslında. çünkü %10 sizinle artık hiç işi kalmamıştır, %90 gidemeyeceğinizi bildiği için kendini daha değerli hissetme çabasındadır. ok diyin, ok dediğiniz anda bütün sorunlarınızda kurtulursunuz. çünkü ok dediğinizde giderse zaten senle işi bitmiştir. uzarsa ya seni kısa sürede terkedecek ya aldatacaktır. yok seviyor da blöf yapıyorsa, tıpış tıpış dönecektir ki o zaman da sen bu durumun keyfini çıkarırsın.