Sık geçen başlıklar

ben bugün 17 şehit yakınını aradım 1

ekşi'de gör
hamdolsun bir tanesi olumsuz bir tepki göstermedi. şeklinde devam eden bir tayyip beyanı.
allahım uzak etsin, kendinden nefret eden birisi olduğum halde beni böyle bir şey için arasa, az birazda makama saygıdan teşekkür eder, hiç polemiğe girmeden konuyu kapatırım. zaten acım büyük bir de kendiyle mi uğraşayım. muhtemelen o şehit yakınları da benim düşündüğümü düşünüp acılı halde deliyle deli olmayalım demişlerdir.
diğer bir ihtimal ise, yanlış numarayı aramasıdır. düşününce bu da mantıklı geliyor.