2009 da sel felaketinde 31 kişi öldü bu şehirde .
en azından ölenlere saygısızlık yapmasak algı kasarak. diriye saygıyı çoktan geçtik zaten.
07.01.2020 · 44. sıra
bi kiz bana emmi dedi neyleyim
06.01.2020 16:07 ~ 16:10