o çadır açıldığında bizim de yapmamız gerek hareket buydu.
adamlar avrupalılıklarını yapıyor, dahası değil.
biz bize düşeni yapamadığımız için asıl bize yazıklar olsun.
23.03.2016 · 42. sıra
alebahad
14:05