başlık sınırına takıldım.
aslında "15 mayıs belçika'da doğal gaz ve elektrik faturası rezaleti" olacaktı.
dostlar biliyorsunuz covid-19 dünyayı vurdu ve birçok ülke insanı ekonomik zorluklarla boğuşuyor.
galaksi liderimizin uçurduğu ülkemizde 900 bin hanenin elektriği kesilirken
118 bin hane icralık
olurken belçika devletinin yaptığı kabul edilemez.
sizlere bugün aldığım faturaları göstereceğim.
elektrik faturası
görsel
doğal gaz faturası
görsel
belçika devleti covid-19'dan dolayı vatandaşların ekonomik olarak zorda kalmaması için enerji fiyatlarında indirime gitmişti ki bu faturalara yansıdı.
5 aydır kullandığımız enerji bedelini yeni fiyatla hesaplayan dağıtım şirketi fazla ödediğimiz için bu ay elektrik ederi olarak bize 137€, doğal gaz ederi olarak €102 geri gönderdi.
dostlar siz ne düşünüyorsunuz?
belçika devleti bu tür rezaletlere bir son vermeli artık.
ekleme:
belçikada enerjide indirim olmadı diyen akp'li çomarlara.
al kanıt linki bir yerlerinize sokarsınız.
belçika'da doğal gaz'da %30, elektrikte %10 indirim kanıtı.
göt oldun mu ak it
sonsuzmavilik
15.05.2020 15:53 ~ 21:30