aşure gününün gelmesinin üzerinden 3 gün geçmiş olması ve bir komşunun bile bir kase aşure getirmemiş olması rezaletidir.
edit : buradan yazar kardeşlere çok teşekkür ederim komşuların amk. bi tane bile ankara tutturamadım ama sözlükte insanlık ölmemiş.
(bkz: yazar kardeşler) *
23.09.2018 · 27. sıra
two years ago
22.09.2018 18:12 ~ 21:54