gelmiş yine tipine osurduklarım. ben 6 ay askerlik yaptım. ben 18 ay yaptım. ben helikopterden helikoptere atlarken şarjör değiştirdim. bu şovmen askerler 3 gün ktm bekletilseler devlete dava açarlar aq.
6 ay poşetlik yaptım, sonrasında astım hastası oldum. doktor kontrollerini aksatma, ömrünün sonuna kadar seninle yaşayacak belki de ölümüne neden olacak bir hastalık kapmış olabilirsin. her şey vatan için nassolsa.
13.07.2019 · 11. sıra
mosuruk
12.07.2019 07:17