en pahalı hangisiyse o. sonra satıp adamakıllı binek alınır artanına da güzel yatırım yapılır.
türkiye'de yaşamanın getirdiği maddiyatçı düşünce yüzünden böyle oldum. ben de isterdim buraya güzel modeller yazmak..
30.01.2019 · 18. sıra
noktape
29.01.2019 17:23