evin bok içinde kalması ile sonuçlanır.
kedi yavrusunu örnek verenler neyin kafasında anlamıyorum. insan yavruları ile diğer memelilerin yavruları aynı gelişmişlik düzeyi ile doğmuyorlar. insanın beyni ve doğal olarak da kafası vücuduna oranla büyük olduğu için, gelişmiş bir bebeğin doğumu anne için büyük risk olacaktı. anneyi öldürecekti muhtemelen. o yüzden insan doğumu prematüredir, yani insan bebekleri olması gerekenden çok daha erken doğar. evet, her insan doğumu prematüre doğumdur. bebek doğduktan sonra ciddi bir bakıma ihtiyaç duymaya devam eder.
hayvan yavruları doğar doğmaz yürümeye de başlar çoğu zaman, bebeğinizi doğar doğmaz yürütmeye de çalışın madem mk.
daha açık söyleyeyim, belli bir yaşa kadar insan bebeği anüs kasını bilinçli olarak kontrol edemez! çünkü gelişimi tamamlanmamıştır bebeğin.
30.11.2023 · 31. sıra
o isler oyle olmuyo
29.11.2023 09:37