beşiktaş'ın isyanı hakemin nizami golünü iptal etmesi ve penaltısını vermemesi nedeniyledir. çıkan kartlarla alakası yoktur.
bunu bile bile gelip buraya "yalan" söylemek karaktersizliktir. bu karaktersizliğin nedeni onu yetiştiren ana babasından kaynaklanır. gelip buraya yalan söyleyip ananızı babanızı tartışmaya açtırmayın.
25.09.2017 · 16. sıra
huzursuzordek
24.09.2017 15:12