Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ı itici yapan detaylar 2

ekşi'de gör
lider olması.

beşiktaş şampiyonluk yarışında yokken tüm rakip taraftarlar:

-beşiktaş en sempatik takım
-ikinci takımım beşiktaş
-çarşı en iyi tribün grubu
-fikret orman'a helal olsun kulübü düzlüğe çıkardı

beşiktaş liderken tüm rakip taraftarlar:

-iyice şımardı bunlar(sevinmeyelim hiç, maçı kazandık deyip başka konuya geçelim ahsgahg)
-eskiden severdim ama lider olunca görmemişlik yapıyorlar(kendisi liderken 10 katı sevinç gösterisi yaptı)
-beşiktaş'la şampiyonluk yarışı yapacağıma galatasaray'la yapmayı tercih ederim(galatasaray'la bile barıştı beşiktaş nefreti yüzünden)
-yalaka fikret(atacak başka bok bulamadı)

siz busunuz işte.