1950 lerde bir real madrid var onu da yazsaydin be birader.
hakli tespittir. son 4 senede her sene avrupada oynayıp da sadece 2 tane dünya klasinda (onlar da eski gucunde olmayan liverpool ve arsenal) takimla oynamış olan bir kulupten bahsediyoruz burada.
biz ise yine 4 senede 2 real madrid, 1 er kez de atletico madrid, dortmund, chelsea, arsenal, manchester united ve juventus gördük.
şimdi allah aşkına elinizi vicdaniniza koyun, adam haklı değil mi aq?
13.12.2017 · 49. sıra
lex est dictamen rationis
12.12.2017 09:57 ~ 11:55