Sık geçen başlıklar

beşiktaş'a ilk defa adam gibi rakip gelmesi 1

ekşi'de gör
1950 lerde bir real madrid var onu da yazsaydin be birader.

hakli tespittir. son 4 senede her sene avrupada oynayıp da sadece 2 tane dünya klasinda (onlar da eski gucunde olmayan liverpool ve arsenal) takimla oynamış olan bir kulupten bahsediyoruz burada.

biz ise yine 4 senede 2 real madrid, 1 er kez de atletico madrid, dortmund, chelsea, arsenal, manchester united ve juventus gördük.

şimdi allah aşkına elinizi vicdaniniza koyun, adam haklı değil mi aq?