ulan beşiktaşlı halimle 'mnk tinercileri' demeye başlıycam yakında. harbiden amma bokunu çıkardı 3-5 mal bu işin ya.
edit: başlığı açan dalyarak beşiktaşlı değilmiş. ama bu sıralar maalesef sürekli başarı endeksli ve böyle boş muhabbet yapan taraftar tipi türedi.
26.02.2017 · 28. sıra
cilgin kovboy
25.02.2017 14:28 ~ 22:46