Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın uefa sıralamasında 18.'liğe yükselmesi 1

ekşi'de gör
ulan beşiktaşlı halimle 'mnk tinercileri' demeye başlıycam yakında. harbiden amma bokunu çıkardı 3-5 mal bu işin ya.

edit: başlığı açan dalyarak beşiktaşlı değilmiş. ama bu sıralar maalesef sürekli başarı endeksli ve böyle boş muhabbet yapan taraftar tipi türedi.