Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın puanını çalamayan hakemi cezalandırmak 1

ekşi'de gör
mhk'nın yeni marifetidir.

https://twitter.com/…tana/status/957007032007131137

bunu yakalayan arkadaşı tebrik etmek gerekiyor.

beşiktaş'ın puan aldığı maçlardan sonraki hafta o maçı yöneten hakeme ligde maç verilmiyor. yenildiği maçlardan sonra ise yöneten hakem maç yönetebiliyor. 18 hafta. büyük bir istatik.

yusuf namoğlu derhal istifa etmelidir.