Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın play-off önerisi 1

ekşi'de gör
inanılmaz bir insanmış. lafın gelişi insan diyorum. puanlar için başvurdu, tabi kurallar belliyken o puan silme olması imkansız... şimdi sezon ortası playoff öneriyor.

bomboş bir öneri. sırf kargaşa çıkarmak ve sonucunda mağdur olmak için yapılan bir şey. 15 puan önde olsaydı, galatasaray veya fenerbahçe böyle öneri ile gelse sabah akşam ağlardı.