bir tinerci olarak, rakip taraftarlarin bizimle tassak gecmesini cidden komik buluyorum, harbiden yaratici tassak gecio adamlar, isin ilginci buna bizim asiri tinerci mal arkadaslarimiz neden oluyor.
he bir de sey var, boyle rakip takimin mac basliklari altina kufur falan yazan salaklardan bahsetmiyorum, seviyeli tassak gecince guzel oluyo bundan bahsediyorum
21.09.2019 · 18. sıra
laikxozatli
20.09.2019 09:20 ~ 09:20