Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın 32 derbidir penaltı kullanmaması 1

ekşi'de gör
32 derbi olmuş, herif hâlâ ceza sahasına girmemişsinizdir diyor,

utanmazlıkta çığır açıyor bu bonibonlar.