Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın şampiyonlar ligi şampiyonu olması 1

ekşi'de gör
herif 'kulüpler arasında devasa uçurumlar yok' diyor. kafayı yememek mümkün değil. ulan elin kulübü bir tane adama 200 milyon euro' yu cart diye çıkarıp veriyor. yetmiyor bir diğer adama da aynı parayı cart diye çıkartıp hemde aynı ligde rakip olduğu takıma ( monaco) veriyor. yetmiyor bunu bir de financial fair play' e uyduruyor. sen talisca' nın bonservisini alacaksın diye taraftar imece usulu kendi aralarında para topluyor. bu en basit örnek daha derine inmeye gerek bile yok. arkadaş hayal kurun da eşşeğin amına su kaçırmanın manası yok. dersin ki top bu, olur bizi sever, bir mucize gerçekleşir beşiktaş alır kupayı anlarız. kulüpler arasında devasa uçurumlar yok ne demek amk. insanın aklıyla dalga geçmeyin, kendinizi de komik duruma düşürmeyin.

edit 1: adam çıkmış querasma'nın hagi'den eksiği olmadığını söylüyor. bence diyecek bir şey yok.