"oturmak istediğim yer polis işgali altında" cümlesinin nesi hakaret acaba? hayır polis olunca saygı duruşunda mı bulunmamız gerekiyor? kaldı ki konunun 37 şehitle ne alakası var?
musleraspor
01.09.2018 · 16. sıra
beredayi
31.08.2018 02:11 ~ 04:10