normal ücretlerdir.
bu ücretler düşsün istiyorsanız, boykot edersiniz.
maça gitmezsin, maç yayını satın almazsın, herhangi bir lisanslı ürün satın almazsın. 1 yıl sonra hem futbolcuların maaşları düşer hem de bilet fiyatları.
(bkz: kime anlatıyorum)
17.09.2016 · 39. sıra
maviuan
17:36