neyse odur.
ne photoshop, ne de efekt.
neyinden tahatsız olundu anlamadım?
haa sevmediysen duruşu, bakışı, kin dolu falan bulduysan rakibine oy verir gönderirsin. sandık orada.
04.03.2022 · 33. sıra
yabani insan
03.03.2022 20:46