beter olsunlar, geçen sene 15 bin tl ödediğimiz otele bu sene 47 bin tl istediler, rakamı gönderdiklerinde kısa bi şok geçirdim, erken rezervasyon ha bide aralık ayı fiyatıydı
o paraya giderim paşalar gibi yurtdışı tatili yaparım, buradaki otelciler de yabancı turist gelirse ekime gelmezse kasıma beklesinler
bayram tatili haftasonuna denk geliyor ayrıca deniz sezonu değil eminim sezonu olsaydı kimse üçüne beşine bakmaz kredi çeker 36 ay yine giderlerdi
20.04.2023 · 43. sıra
firavun1
19.04.2023 00:35