Sık geçen başlıklar

bayramda çeşme otellerinin boş kalması 2

ekşi'de gör
beter olsunlar, geçen sene 15 bin tl ödediğimiz otele bu sene 47 bin tl istediler, rakamı gönderdiklerinde kısa bi şok geçirdim, erken rezervasyon ha bide aralık ayı fiyatıydı

o paraya giderim paşalar gibi yurtdışı tatili yaparım, buradaki otelciler de yabancı turist gelirse ekime gelmezse kasıma beklesinler

bayram tatili haftasonuna denk geliyor ayrıca deniz sezonu değil eminim sezonu olsaydı kimse üçüne beşine bakmaz kredi çeker 36 ay yine giderlerdi
üç yıl önce yaptığım tatile şimdi 10 katından fazlasını isteyen işletmeler olduğu sürece bu böyle devam eder.
yabancı da bir yere kadar.
yarın iki eliniz götünüzü avuçlarsınız böyle işte.