Sık geçen başlıklar

bayram tatilinin 9 gün olması 2

ekşi'de gör
kamu çalışanları yeterince yoğun çalıştıkları, doğru dürüst izin hakları olmadığı için sadece onlara yönelik olması çok adil bence.

sonuçta özel sektör çalışanı olarak 30 gün yıllık izin, 20 gün idari izin hakkımız var, bizi kapsamasa da olur.

ps: ağır ironi içerir, gelmeyin üzerime sikerim.