Sık geçen başlıklar

baykar'ın 370 milyon dolarlık anlaşma imzalaması 2

ekşi'de gör
baykar'ı nasıl öveceğini bilemediği için "sabancı gibi koç gibi grupların distribütörlük yapıp ülkeden dolar çıkmasını sebep olduğu bir ülkede" diye başlayan cümle kurup, başkalarına bok atarak özneyi yüceltmeye çalışanlara maruz kalan durum. önce bir katma değer, mali tablo falan nedir bir öğrenin, ondan sonra kimin ülkeden döviz çıkışına sebep olduğuyla ilgili bir fikriniz olsun.

sonuç olarak bir savunma sanayii ihracatı anlaşmasıdır. ülkede çıkarılmış olup da baykar'a sağlanmayan "destek" olmadığı için, kendileri harici ülkeye propaganda dışında bir faydaları olur mu onu bilmiyorum. vergi, gümrük istisnalarını geçtim çalışanların sgk primlerini bile şirket ödemiyor.

belge isteyen olursa, resmi gazetede yayınlanan karar.
oh ıslandım. şimdi diriliş için hemen erduvana oy vermem lazım.