Sık geçen başlıklar

bayanların bayan lafına kızmalarının sebebi 2

ekşi'de gör
"bayan" nedir kardeşim.
yaşı farketmeksizin tüm kadınlara "abla" diyin. böyle daha çok deliriyolar. :))
işin komiği bu kelimeyi kullananlar tamamen kibar olmak için iyi niyetle kullanıyor. yok ondan türemiş bundan türemiş ne bilsin. kızınca da göt gibi kalıyor sonra kibarlıktan vazgeçiyor. arkadaşlar önce niyeti sorgulayın.