çok merak ediyorum, acaba bu kadın bir bakanın, bir milletvekilinin kızı olsaydı bu adamın hali nice olurdu?
eğer bu sorunun yanıtı, “adamın en ağır şekilde cezalandırılması” ise üzülerek bu ülkede adaletten bahsetmek imkansız.
adalet padişahtan soytarıya aynı şekilde işliyorsa buna sadece adalet denilebilir.
03.02.2022 · 26. sıra
nexion
02.02.2022 20:17