Sık geçen başlıklar

bayıltana kadar dövdüğü eşiyle selfie çeken adam 1

ekşi'de gör
çok merak ediyorum, acaba bu kadın bir bakanın, bir milletvekilinin kızı olsaydı bu adamın hali nice olurdu?

eğer bu sorunun yanıtı, “adamın en ağır şekilde cezalandırılması” ise üzülerek bu ülkede adaletten bahsetmek imkansız.

adalet padişahtan soytarıya aynı şekilde işliyorsa buna sadece adalet denilebilir.