chp’den istifa etmiş. ya şuradan bir s… g… diye karikatür var ya, hah tam o karikatürlük bir durum.
10 yılı aşkın süredir ataşehir’de yaşıyorum, önceki seçimde oy vermemiştim, bu seçimde de vermeyecektim. cumhuriyet kutlamalarında yürekten yuhaladım kendisini . karısını da alıp defolsun gitsin, dünyalığını da yapmıştır zaten. ama siyasi hırs yok mu o siyasi hırs, o mafyalaşmış belediyecilik, o imar izinleriyle tatlı tatlı götürülen rantlar, bırakılır mı o koltuk değil mi?
malatya lobisi, yediğiniz içtiğiniz yeter, kafi. uzayın.
27.01.2024 · 48. sıra
sua
26.01.2024 18:04