Sık geçen başlıklar

batman'da ambulansa saldıran suriyeliler 2

ekşi'de gör
10 sene sonra tekrar konuşalım bunları, 3 çocuktan aşağı suriyeli aile yok,yabanci memlekette olduklari icin bir olay olunca hemen toplaniyorlar. nüfusları 3-5 e katlansın ondan sonra çok afedersiniz de nah yollarız. halen zaman varken şu bayram ziyaretine suriyeye gidenleri geri almamakla başlayabiliriz. nasıl savaşsa amk bayramı orda kutlayıp tekrar buraya geliyorlar
bunlar niye hala bu ülkede amk sikerim ya. bir de çıkıp ırkçılık falan diyorlar sikerim böyle cahil milleti. siktirsinler gitsinler ışide ülkelerini işgal eden diğer güçlere saldırsınlar. oruspu çocuklarına bak ülkesini bırakıp kaçmış gelip burda güç gösterisi yapıyor. umarım bir köşe başında bıçaklanırsınız da sağlık çalışanı bulamazsınız.