natoyu savunmuyorum ama şimdiki durumda da rusyayı savunmuyorum. yazıklar olsun hiç böyle bir şey beklemezdim, bir tane yerli milli duruş sergileyen kalmamış. yıllar geçtikçe olaylar açığa çıktıkça ortaya çıkıyor. abd ve rusya suriye'yi paylaşırken ne yorum yapmış peki? abd-batı gazı verdi sonra sustu kimse yardım etmedi ukrayna'ya. şimdi de el altından ukrayna'yı bölüyorlar (ukrayna'nın doğusu rusya'nın, kalanı natonun olacak ve şirketler ve madenler paylaşılacak büyük ihtimalle) ukrayna'nın karadeniz sahillerini ki bunlar doğal limandır ve çok önemli(kırım-odessa-azak denizi) de alırsa karadenizde rus ayısı ile başbaşa kalacağız asıl bizi rusya yutacak karadeniz-suriye-kafkaslar her tarafımızı çevreledi, abd ile beraber üstüne, dedeağaç'da abd birlikleri taa ukrayna'daki rusya için mi duruyor? bi insanın nato karşıtı olması için illa avrasyacı veya ruscu olması gerekmez bi 3. yol daha var o da milli mücadele içeren yol.
edit:ben bu kadını avrasyacı fakat en azından milli olarak biliyordum az ya da çok ''milli'' şuradaki video gibi(yıl:2011) kaynak: şimdi, rusya'nın ukrayna'da yaptığı iş için bu yorumun tutulacak hiç bir yani yok ister videoyu en başından, ister kıçından izleyin burada rusya'nın durdurulması da türkiye'nin lehinedir. bir şey türkiye'nin lehine olunca natocu olmuyorsunuz nasıl ki banu avar'ın 2011 videosunda ''sadece'' ruscu-avrasyacı olmaması gibi. yazık gerçekten.
28.02.2022 · 12. sıra
asagi saksonya
27.02.2022 17:41 ~ 20:17