Sık geçen başlıklar

bana referandumda oy kullanmam için sebep gösterin 1

ekşi'de gör
sen kullanma zaten embesil.

ulan yıllardır yaşanan sayısız rezaleti ve "evet" in, bu rezaletlerin daha da artmasına neden olacağını göremeyip, "beni ikna edin" diyerek ilgi çekmeye çalışan mallar oy da kullanmasa fikrini de belirtmese keşke.

(bkz: ilgi orospusu)