Sık geçen başlıklar

bana ne lan uçurmam ak trolleri 1

ekşi'de gör
bilmiyoruz troll tanımı ne ki
twitter’da yaptık size biraz demagoji
uçurun dediniz bu satın alınmış ilkelleri
bana ne lan uçurmam ak trolleri

uçurursak nasıl yiyeceğiz dürümü
deriz size bunlar ifade özgürlüğü
yıllarca dediniz gönderin şu manipülatörleri
bana ne lan uçurmam ak trolleri