Sık geçen başlıklar

bamya seven insan 2

ekşi'de gör
"şehirlerden konya, yemeklerden bamya" der dedem sofraya her bamya gelişinde. bu sebepten bamya sevenlerin damak tadının iyi olduğunu düşünürüm ama kendim bir türlü sevemiyorum. bir gün harika bir bamya yemeğini severek yiyip o kutlu güruha dahil olmayı diliyorum.
sevmeyebilirsiniz de seveni çok yani. patatese ketçap mayonez sıkmak ya da sıkmamak gibi bişey.

biri demiş ki mideme saygım yok yiyeceği... yediğinde midenin dili olsa da konuşsa. senin ağzının tadı yok bence. mideye kabahat bulma