Sık geçen başlıklar

balkondan aniden ve sebepsizce atlamaktan korkmak 3

ekşi'de gör
yalnız değilmişimci ekşiciler +1. enteresan gerçekten.
bende de bir toplantı esnasında ilgili konuşmacıya, ki bu yöneticim de olabilir, -kes lan yavşak diye çıkışma korkusu var, çünkü genellikle kendimi bunu düşünürken buluyorum.
bunun başka bir versiyonu daha oluyor bana. durduk yere saçma sapan bir şey yapma isteği . sokakta yürüyen adamın ensesine olanca kuvvetle yapıştırmak vb.