Sık geçen başlıklar

balkonda sigara içen komşu 2

ekşi'de gör
icen de hakli, sikayet eden de hakli amk.

adama icme diyemem acik hava sonucta, ama kodugumun hava akimi butun dumani benim eve basiyor. ayarlasan olmaz bu kadar.

klima taktirip pencereyi iptal ettim, zaten istanbul havasi komple pislikten olusuyor.
klima mikrobu daha temizdir.
çok rahatsızsan siktir git müstakil evde yaşa. balkonumuzda da mı içemeyeceğiz amk.