icen de hakli, sikayet eden de hakli amk.
adama icme diyemem acik hava sonucta, ama kodugumun hava akimi butun dumani benim eve basiyor. ayarlasan olmaz bu kadar.
klima taktirip pencereyi iptal ettim, zaten istanbul havasi komple pislikten olusuyor.
klima mikrobu daha temizdir.
22.06.2024 · 29. sıra
divit
20.06.2024 23:52