olsa olsa yazarın göçmenler hakkındaki algısıdır.
çevremde ben bulgarım diyen bulgaristan göçmeni ne gördüm ne de duydum. hatta bulgar denmesi büyük hakaret sayılır. ayrıca göçmenlerin çoğunluğu türk milliyetçisidir.
03.09.2016 · 23. sıra
rosa canina
20:45 ~ 20:48