ulan balkan göçmeni tanıdıklarımın hepsi ortalama bir türkden daha kalite insanlardı,
çomar oranı az düzgün insanlar,
ulan keşke memleketin yüzde 70 falan balkan göçmeni olsa yemin ediyorum
bir norveç
bir isveç oluruz.
07.07.2017 · 23. sıra
sigarasini kibritle yakan dude
06.07.2017 00:09