ben bu bizim ülkenin bakkal fantezisini anlayamıyorum.bakkalları şöyle kurtaralım böyle kurtaralım.yahu terziler de bitiyor,bakırcılar da bitiyor,kalaycılar da bitiyor.neden sadece bakkal?
şu bakkal kurtarma olayı bir beni mi sıktı anlamadım ki..
21.11.2019 · 27. sıra
35alamayanmuhendis
20.11.2019 00:07