başlıkta bahar şenliklerinde herkesin içki içtiğini sananlar var. bu ülkede her genç alkol tüketmiyor. bunun beş vakit camiye gideni, akşam yatmadan kur'an okuyanı, gerçek bir müslüman gibi yaşayanları da vardı ve şenliklerde eğleniyorlardı bu çocuklar. arkadaşları bira içerken bu arkadaşlar alkolsüz içecek içiyorlardı ama beraber takılıyorlardı. kimsenin bir problemi yoktu birbiri ile.
yine insanları ayrıştırdınız amk. yerinde.
30.05.2024 · 14. sıra
nickin ne yabanci
28.05.2024 23:07