Sık geçen başlıklar

bafetimbi gomis'i 6 milyon euro'ya satmak 1

ekşi'de gör
adam geçen sene yardırdı. ligde 29 gol attı. şampiyonlukta en büyük katkıyı sağladı. bu sene ne olduysa adama durduk yere bir nefret pompalandı. basına muhtemelen yalan dolan olan, "bana söz vermiştiniz, sözleşmemi iyileştirip daha fazla para verin" diye açıklamalar haber yaptırıldı. ki, bir kulüp elindeki en değerli ve en çok katkı yapan oyuncusunu bir şekilde ödüllendirerek aynı performansı almak da ister ve gönlünü yapar.

ama herifler, adamı düşman yaptılar ve josef'in 12 milyon euro'ya, guliano'nun 10,5 milyon euro'ya gittiği ortamda, 5 milyon euro imza parası verdikleri adamı 6 milyon euro'ya sattılar.

bu ne lan? kimse de demiyor ki aga bu nedir?

bir fenerbahçeli olarak gülerek yazıyorum.