Sık geçen başlıklar

babası dahil 20 kişinin istismar ettiği kız çocugu 1

ekşi'de gör
allahın sapık şerefsiz orospu çocukları yüzünden niye kıyamet talep ediyoruz?

erkekler o kopasıca siklerini kadın, çocuk, hayvan demeden her deliğe soktuktan sonra "aferin iyi yapmışsın yan sokakta da bir çocuk var git onu da becer" demeyen doğru dürüst bir hukuk sistemimiz olsa yeter.