Sık geçen başlıklar

başlık açmak için 1250 tl teklif eden ajans 1

ekşi'de gör
kvkk kapsamında kendilerini ifşa etmeyeceğim ajanstır. yalnızca reklamın viral olması için metin yazıp '' bu şekilde paylaşılması durumunda ödeme gerçekleşir '' gibi emir kipleri ile konuşmaları çok avam. ayrıca bu 1250 lirayı bir alışveriş sitesinde kullanılmak üzere kupon kodu olarak vereceklermiş.

lan diyorum gündemde neden otun bokun 59 lira ürünlerin kullanıcı yorumları bir anda hortluyor. rasmen gelir kapısı olmuş buralar haberimiz yok.

büdüt : lütfen daha fazla dm atmayın. 135 dm nedir ? resmen hiç girisi olmayan hesaplar biz gireriz , başlık açarız bizimle paylaş sıkıntı olmaz diye özellikle yazmış.

büdüt 2 : tamam kvkk sizsiniz. siz biliyorsunuz. ayrıca dm den belirtmenize gerek kalmadı.