Sık geçen başlıklar

başarılı olur muyum bilmiyorum ama deneyeceğim 1

ekşi'de gör
saçmasapan tutturdu herkes "kılıçdaroğlu'nun stratejik başarısı" diye. şimdi de kılıçdaroğlu diyince moda tabir "strateji" oldu. karizma ya da liderlik vasfı goygoyu bittiği için stratejiden yürüyoruz.

ulan, kılıçdaroğlu şu an doğru bi strateji uyguluyorsa, biz bütün muhalifler niye birbirimize girdik?

bi bakın bakalım rahat olan taraf kim, altılı masa mı yoksa cumhur ittifakı mı?

ben böyle stratejinin içine tükürürüm.