sokaklarda başıboş köpeklerin olmasını savunanların kinaye yaptığı başlık.
köpekleri benzeteceksen sinek sorununa benzetebilirsin.
sokaklara çöp dökersen sinek populasyonu artar o yüzden sokağa cöp dökmek yasak ve her gun belediyeler çöpleri topluyorlar.ayrıca ilaçlama yapılıyor.
sokaga mama döküldüğü icin köpek sayısı bu kadar arttı. mama dökülmese köpek sayısı daha makul sayılarda olurdu.
17.12.2023 · 44. sıra
yazilarbanaaittir
16.12.2023 16:32 ~ 21:26