Sık geçen başlıklar

başörtülü kadınların oje sürmesi 2

ekşi'de gör
mal turnusolu olan başlık.

türbanın amacı ne? kafasının kapatmasının sebebi vücudunu ve başını erkeklerin görmemesi mahrem günah vs sayılması.

e bu yeni model türbanlı bacılar upuzun tırnaklar, renkli ojeler, estetikler, makyajlar ?

sormazlar mı insana bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diye.

ayrıca el, ayak fetişlerini unutuyorsunuz herhalde? sapık toplumda ondan etkilenen de var. dolayısıyla "din olarak baktıkları her şeyle çelişiyorlar"

yok kişisel alanıymış yok , kimseyi yargılamamak lazımmış.

harbi mal turnusolu başlık.

o zaman niye kapandın? namaz kılacağın zaman ört başını kıl namazını sonrasında aç örtünü gez.

büdüt: sjw lerin gözler yaşlı. bunlar hep böyleydi sürekli ağlıyorlar her konuda.
(bkz: toplum sözleşmesi) bana göre 250 yıl önce bu sorunun cevabı verilmiş. senin müslüman olman, onun müslüman olması, başörtüsü takıp oje sürmesi senin özgürlüğüne zarar vermiyor. aksine bu yüzyılda allah'ın emri diye millete ayar vermeye çalıştığınızda taliban ve ışid zihniyetli meczup oluyorsunuz. islam'da iyiliği emretmek ve kötülükten men etmek vardır ama belki kendi ailenize yapabilirsiniz bunu. yok ben ille de milleti imana getireceğim dersen de karşındaki anandan doğduğun güne pişman etme hakkına sahiptir. gerçi ya sürü halinde saldırıyor ya da taliban gibi yönetimi ele geçirince herkese dünyayı zindan etmeye çalışıyorsunuz. delikanlı gibi tek başınıza yola çıkıp insanlara allah'ın emrini anlatirsaniz bence bu hem insanlarin hem allah'ın hoşuna gider. böyle gece tek başına yürüyen insana saldıran sokak köpeği çetesinden bir farkınız yok. herkes karşı taraftan kalabalık olduğunuz ve kuyrugunuzu kıstırıp kacmanızı gerektiren bir tepki almayacağınızı bildiğiniz için böyle herkesin giyimine ibadetine hatta çocuğuna koyduğu isme karışabildiğinizi biliyor. zaten o yüzden cemaatler, tarikatlar peşinde koşuyorsunuz çünkü tek başınıza ne dininiz ne imanınız var. gerçekten imanınız olsa yalnızca allah'ın kulu olduğu için herkese sevgi gösterirdiniz ama sizin gibiler sadece sizin gibi milleti ne de çok müslüman olduğuna ikna etmek için uğraşmayan insanlarla, zaten müslüman olmayanlara küfür beddua etmekten ileri gitmiyor. bütün hayatı sizin gibi nefretle geçen insanlar ne ümitle cennete gidebileceğini düşünebilir anlamıyorum. yerinizde olsam tövbe eder kendi ahiretimi kurtarmaya çalışırdım. siz bir kişiyi oje sürmemeye ikna edene kadar bin kişiyi dinden uzaklaştırıyorsunuz ve hala bu işten karla çıkacağınızı sanıyorsunuz. biraz dinle ilgili olsaydınız yanlış bilgi vermemek için dini konularda ağzınızı bile açmazdınız.