karadeniz halkı için en hayırlısı olmuş.
profesör doktor topaloğlu versin istifayı; bir özel hastanede 3 katı para alsın. karadeniz halkı da tam hakettikleri kişi olan steril ameliyathane giyiminden bihaber, manipülatif, cahil ve görgüsüz intörnün eline kalsın. bu vaziyette bir suçu olmayan karadenizlilere de artık ister allah diyin ister zeus, vişni, dala, inandıkları hangi değer varsa bol paralar versin, en güzel hastanelerde tedavi görsünler. bu hikayede kaybeden yok; herkes hakettiğine kavuşuyor.
05.01.2023 · 24. sıra
konusma ben konusuyorum daha bitirmedim
04.01.2023 00:19 ~ 17:20