(bkz: işsizleri öğrenci yaparak işsizliği bitirmek)
şu an yapılıyo zaten..
ha sen memur yaparsan, emekliliği, ölüm parası, kalanlara dul ve yetim aylığı, yetiminin çeyiz parası, kızı bekarsa ömür boyu maaş... bi daha düşün derim.
23.02.2017 · 50. sıra
lostdiary
22.02.2017 00:06