Sık geçen başlıklar

bütün canlıların ödemelerini yapacağız 1

ekşi'de gör
ben 2 gün uyku uyumadım bebeklerini emziren bir kedinin trafik kazasında ölmesiyle.
canlıdan değil de maldan bahsediyor gibi konuşuyor.
ayrıca bu yangınlarda bağıra bağıra ölen binlerce sahipsiz hayvan var. onlar hangi kategoride acaba. ben utanıyorum. uykularım kaçıyor, içim daralıyor. gün geçmiyor ki daha az şaşıralım.
zaten bir faydan yok, bari ses etme . sinirimiz, moralimiz bozuk. midemiz bulanıyor. sesini de duymak, yüzünü de görmek istemiyoruz artık...