hala ölüsü dirisi bulunmayan iki binden fazla insan var. hergün onlarca depremzede canlı yayına katılıp yakınlarından bir haber bir iz arıyor umutsuzca.
bu kadar insanın akibeti belli değilken ölenlerin cenaze namazının kılınmasıyla övünüyorlar.
diriden çok ölüye kıymet veriyoruz diyeceğim ama o da yok!
belki kepçelerle dozerlerle enkaza karışıp atıldılar bir yere. bırakın cenaze namazını insanca gömülmeye bile hakları olmadı!
(bkz: rönesans rezidans'ta ulaşılamayan 72 kişi)
26.02.2023 · 49. sıra
tarafsiz herbokolog
25.02.2023 01:08