Sık geçen başlıklar

aziz yıldırım'ın tekrar aday olması 1

ekşi'de gör
ya allah aşkına bu adam aday olsun diye destekleyenler var . arkadaş bu adam ali koç başkan olmadan önce "aday olmasa da kurtulsak " dediğimiz adamdı. şimdi ne değişti de aday olsun diye yalvarmalar başladı ? aziz başkan olmasın diye ali koç desteklendi . şimdi de ali başkan olmasın diye aziz aday olsun deniliyor. bundan büyük akıl tutulması olmaz. sonra da biz niye başarılı değiliz diye ona buna bok atarız. bu aziz' in yaptığı şeyleri yazsak bırak başkanlığı insan aday olmaya utanır. ama burası fenerbahçe. olumsuz, negatif her şey olabilir bu kulüpte.