azerbaycan'ın doğru hamlesidir. bu hamle yapılmasaydı:
* ab kafkaslarda olmayan gücüyle, güç gösterisinde bulunacaktı.
*türkiye masada pasifize edilecekti.
*azerbaycan'ın hasmı ermenistan önünde kulağı çekilecekti. azerbaycan açıkça eleştirilecekti.
*türk azeri ortak doktrini yara alacaktı.
avrupa birliği'nin türkiye'ye yaptığı bazı eleştiriler var ki bunlar haklı. batıdan gelen her eleştiriye kötüdür diye bakan biri değilim. ama türkiye'yi yok sayarak böyle bir çağrıda bulunmak, en kibar tabirle iyi niyetli bir yaklaşım değildir.
edit azeri kelimesine çok hassasiyet gösteriliyor. azeri ifadesinden kullanim kastim kesinlikle azerbaycan türkleri
06.10.2023 · 29. sıra
4 tepeli
05.10.2023 01:15 ~ 12:56